Pénteki buli

2010/11/18. - írta: RobiHu

Múlt hét pénteken Johnny kitalálta, hogy a tiszteletünkre kellene csapni egy céges bulit. A szigorú munkaügyi törvények miatt az USA-ban a céges bulikat munkaidőben szokták tartani. Ez a csapat összeterelése miatt is jó ötlet, mindenkinek jönnie kell, egyszerre el lehet indulni, nem kell várni senkire. Fél 5-kor indultunk el az egy sarokra lévő Orson bárba. Péntekenként fél 5-től fél 6-ig a legtöbb bárban happy hour van, minden ital féláron van. A cég fizetett mindent, úgyhogy mindenki elkezdett bátran rendelni. Én a jól bevállt vodka narancsot rendeltem. Lassan mindenki kezdett felengedni, kellemes beszélgetések alakultak ki. Szokás szerint némi ital hatására tökéletes angolságra tettem szert, sőt Franciscaval még németül is beszéltem. A beszélgetésekből lassan nevetés lett, valószínűleg ekkor hoztam meg az első rossz döntésemet, dupla vodka narancsokat kezdtem el rendelni. Összehaverkodtam a helyi dj-el, aki egy kivándorolt román srác volt, kellemes drum and bass zenékkel szórakoztatta a közönséget. A sok elfogyasztott vodka kezdte megtenni a hatását, lassan mi lettünk a leghangosabb csoport a bárban. Az amerikai kollégáktól kézfogási technikákat tanultunk, cserébe mi magyar káromkodásokra tanítottuk őket. Már nem tudom hogyan, de átkerültünk a sarkon lévő Utah bárba. Nekem kezdett káoszba fulladni a buli, nagy tömegre és a sok nevetésre emlékszem, nem tudom fizettem-e a piáért. Egyszer ki akartam menni itallal a kezemben, az utcán kapták ki a kezemből, ugyanis az USA-ban tilos közterületeken az alkohol fogyasztás. Fél 10 felé eldöntöttük hogy hazamegyünk, de először vissza kellett menni az irodába a cuccainkért. Nekem ekkor fordult át negatívba a buli, hányinger, stb. A többiek leléptek egy japán karaoke bárba, engem és Andrást ott hagytak az iroda előtt. Ő is eléggé el volt ázva, azt hittük már éjszaka van, ezért gyalog elindultunk el hazafelé, természetesen rossz irányba. Az Oakland Bay Bridge-nél jöttünk rá, hogy nagyon rossz helyen járunk. Sok keverés után visszajutottunk a Market streetre. Próbáltunk taxit fogni, de amint megláttak minket bekapcsolták a központi zárat és gázt adva elhúztak. Pár perc múlva, amikor jött a villamos döbbentünk rá hogy még csak fél 10 van. Lassan zötykölődve hazaértünk. Az este további részét nem részletezném, szerepelt benne erős hányinger és egy fazék. Rendkívül kellemes volt szombat reggel 7-kor felkelni és másnaposan munkába menni. Megfogadtam, hogy tanulok az esetből és mostanában nem iszok több alkoholt.

Címkék: video buli ustream
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ottototo.blog.hu/api/trackback/id/tr582456431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobiHu 2010.11.18. 09:51:29

Köszönet Melának a tökéletesen időzített videoért! :-)
süti beállítások módosítása