Fisherman's Wharf és PIER 39

2010/11/20. - írta: RobiHu

Az előző bejegyzésemben említettem, hogy két hét után megkaptuk az első pihenőnapunkat. Meglehetősen rossz idő volt, ezért úgy döntöttem hogy lemegyek a Fisherman's Wharf-ba, ami egy nagy szórakozó negyed az öböl partján. Régen ez volt a halászkikötő, mára üzletek, éttermek, látnivalók sokasága. A negyed bejáratánál található az Aquarium of the Bay, amiről már írtam. Utána következik a PIER 39, ami egy igényesebb bevásárló utca. Rengeteg prémium kategóriás üzlet, étterem található itt, pl. Hardrock Cafe, NFL bolt. 1989 óta egy népes fókakolónia él az egyik mólón. Amikor megjelentek csak 50-en voltak, mára a biztonságos környezetnek és az etetésnek köszönhetően 900-ra nőtt a számuk. A szag és a hangzavar miatt nem volt nehéz megtalálni őket. :) Jó időben szemben, az öböl közepén látszik az Alcatraz. Sok hajózási cégnek itt van központja, innen indul a Golden Gate és Oakland Bay Bridge hajótúra. A PIER 45-nél található a második világháborús USS Pampanito tengeralattjáró és az SS Jeremiah O'Brien szállítóhajó, róluk bővebben írok majd a következő bejegyzésemben. Tovább haladva elérünk a negyed szívéhez, ahol egy sor étterem kínálja a rák és tengeri herkentyűs szendvicset. Én nem kóstoltam mert nem szeretem a rákot, de meg kell hagyni, nagyon jól néztek ki. Az Amerikában megszokott módon, hegyekben áll az étel, édesség mindenhol. Nagyon tetszett a Rainforest Cafe, a nagyon giccses őserdei étterem, robot gorillával, robot kígyóval. Vannak még itt színházak, egyéb látnivalók, pl. Wax Museum, ahová nem mentem be mert eléggé gyatrán néztek a ki a viaszbábuk. Egyik este Kárpittal munka után is lementünk a Fisherman's Wharfba, sikerült pár jó éjszakai képet is csinálnom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ottototo.blog.hu/api/trackback/id/tr522461900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása